1. Αντικατάσταση Προϊόντων
Μπορείτε να επιστρέψετε και να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της από τον διανομέα της μεταφορικής εταιρείας.
Όροι και προϋποθέσεις αντικατάστασης προϊόντων:
- Η αντικατάσταση προϊόντων θα γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, συνοδεύονται από τα καρτελάκια τους, καθώς και από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή την κάρτα αλλαγής αν πρόκειται για δώρο.
- Η αντικατάσταση προϊόντος θα γίνεται με το ίδιο προϊόν, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο και στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα πρέπει να γίνει από κοινού συμφωνία μεταξύ του καταστήματος και του πελάτη, σχετικά με το αντικατασταθέν προϊόν.
- Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης. Εάν το νέο προϊόν κοστίζει λιγότερο από το προϊόν προς αντικατάσταση, θα πρέπει να επιλέξετε επιπλέον προϊόν/τα προς αγορά ή θα σας δώσουμε κουπόνι έκπτωσης ίσο με την αξία της διαφοράς της τιμής.
- Προϊόντα που είναι σε προσφορά/έκπτωση θα αντικαθίστανται μόνο με προϊόντα που επίσης είναι σε προσφορά/έκπτωση.
- Δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση εσωρούχων, καλσόν, καλτσών και μαγιό, για λόγους υγιεινής.
- Δεν παρέχεται η δυνατότητα αντικατάστασης προϊόντων βάπτισης ή προϊόντων που είναι εξατομικευμένα.
Έξοδα αποστολής αντικατάστασης προϊόντων:
- Tα έξοδα αποστολής είναι €5,00 για πληρωμή τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης/μεταφοράς. Aν επιλέξετε την αντικαταβολή ως τον τρόπο πληρωμής τους, υπάρχουν επιπλέον έξοδα αντικαταβολής €2,00 (συνολικό κόστος αντικατάστασης €7,00).
- Υποχρεωτικά θα επιλέξετε την ΕΛΤΑ Courier για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας με “Χρέωση Παραλήπτη” (δηλαδή του καταστήματός μας).
- Σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετική εταιρεία, τα έξοδα αποστολής για επιστροφή του προϊόντος στο φυσικό μας κατάστημα επιβαρύνουν τον πελάτη και θα χρεωθείτε €3,00 στην αποστολή των νέων προϊόντων (€5,00 αν επιλέξετε την αντικαταβολή).
- Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των €100,00.
2. Ελαττωματικά Προϊόντα
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα και μπορούν να επιστραφούν ή/και να αντικατασταθούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους από τον διανομέα της μεταφορικής εταιρείας.
Όροι και προϋποθέσεις αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων:
- Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.
- Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης. Εάν το νέο προϊόν κοστίζει λιγότερο από το ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να επιλέξετε επιπλέον προϊόν/τα προς αγορά ή θα σας δώσουμε κουπόνι έκπτωσης ίσο με την αξία της διαφοράς της τιμής.
Έξοδα αποστολής αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων:
- Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής, αρκεί να επιλεγεί η ΕΛΤΑ Courier για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει διαφορετική εταιρεία, τα έξοδα αποστολής για επιστροφή του προϊόντος στο φυσικό μας κατάστημα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την παράδοση της παραγγελίας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας για να διαπιστωθούν τυχόντα εμφανή ελαττώματα.
Ωστόσο, το maisonkids.gr διατηρεί το δικαίωμα σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό.
Όπου είναι εφικτό, το maisonkids.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
3. Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε χωρίς να υποχρεούστε να ανακοινώσετε προς εμάς το λόγο επιστροφής τους και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους από τον διανομέα της μεταφορικής εταιρείας (σύμφωνα με την § 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994).
Όροι και προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων:
- Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, συνοδεύονται από τα καρτελάκια τους καθώς και από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
- Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο MaisonKids από την κούριερ.
- Δεν επιτρέπεται η επιστροφή εσωρούχων, καλσόν, καλτσών και μαγιό, για λόγους υγιεινής.
- Δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων βάπτισης ή προϊόντων που είναι εξατομικευμένα.
Έξοδα αποστολής επιστροφής προϊόντων:
- Τα έξοδα αποστολής για επιστροφή του προϊόντος στο φυσικό μας κατάστημα επιβαρύνουν τον πελάτη, ανεξαρτήτως του ποια μεταφορική εταιρεία θα επιλεγεί για την αποστολή.
- Αν επιθυμείτε να χρεωθεί το κατάστημά μας το κόστος των εξόδων αποστολής, υποχρεωτικά θα επιλέξετε την ΕΛΤΑ Courier για την επιστροφή των προϊόντων και το ποσό των €5,00 θα αφαιρεθεί από τα χρήματα που θα σας επιστρέψουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το κατάστημά μας.
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης κατά την παραγγελία του, θα γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:
- Για Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα on-line, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα.
- Για Αντικαταβολή ή Κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να μας δώσετε το IBAN ενός τραπεζικού λογαριασμού, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου όπως και την τράπεζα την οποία αφορά.
- Για αγορές μέσω Paypal, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων μέσω Paypal.
- Επίσης, σημειώνεται ότι δεν γίνεται πίστωση του αρχικού κόστους των εξόδων αποστολής, των εξόδων αντικαταβολής (αν έχετε επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής), των εξόδων Paypal (αν έχετε επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής) και των εξόδων συσκευασίας (αν έχετε επιλέξει συσκευασία/ες δώρου).
Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία μας να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη.
Για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την παράδοση της παραγγελίας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας για να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα (Βύρωνος 12, Λαμία) και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
Για οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, θα πρέπει να μας ενημερώσετε:
- είτε μέσω της ηλεκτρονικής μας διεύθυνσης info@maisonkids.gr.
- είτε τηλεφωνικά με έναν από τους παρακάτω αριθμούς: +30 2231037234 (ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΡΕΩΣΗ) / +30 6989767303 (COSMOTE).