Βύρωνος 12, Λαμία,

+30 22310 37234

Maisonkids-icon6 Facebook   Maisonkids-icon7 Instagram

Πληροφορίες σχετικά με τις αγορές σας και την διαδικασία παραγγελίας.

Πως κάνω παραγγελία;

  1. Αφού επιλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τα προσθέτετε στο καλάθι.
  2. Κάνετε κλικ στο εικονίδιο της τσάντας πάνω δεξιά.
  3. Από εκεί, μπορείτε να περιηγηθείτε στην σελίδα καλαθιού ή να προχωρήσετε στο ταμείο και την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
  4. Συμπληρώνετε την φόρμα με τα στοιχεία σας και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνικές παραγγελίες;

Μπορείτε να κάνετε και τηλεφωνική παραγγελία καλώντας μας στο 2231037234 (αστική χρέωση) ή στο 6989767303 (cosmote), δίνοντας τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι έβαλα σωστά την παραγγελία μου;

Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@maisonkids.online ή τηλεφωνικά στα 2231037234 ή στο 6989767303.

Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω ένα προϊόν από την παραγγελία μου;

Έχετε την δυνατότητα πρόσθεσης και αφαίρεσης προϊόντων από την παραγγελία σας, εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της, δηλαδή πριν προλάβει να ολοκληρωθεί και να αποσταλεί μέσω κούριερ. 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας επικοινωνόντας μαζί μας μέσω email στο info@maisonkids.online ή τηλεφωνικά στα 2231037234 και 6989767303, εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της, δηλαδή πριν προλάβει να ολοκληρωθεί και να αποσταλεί μέσω κούριερ.

Τι είναι η Wishlist;

Η wishlist είναι η λίστα αγαπημένων, όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε προϊόντα για μελλοντική αγορά. Τα προϊόντα αυτά μπορούν να μετακινηθούν αργότερα στο καλάθι αγορών ή και αντίστροφα. Απεικονίζεται με μια καρδιά και μπορείτε να δείτε τη wishlist σας πάνω δεξιά.

Πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές, τις αλλαγές, τις επιστροφές των προϊόντων και την αποστολή.

Πως μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποδέχεται τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  1. Πληρωμή στον διανομέα κατά την παραλαβή της παραγγελίας με την μέθοδο της αντικαταβολής, η οποία έχει επιπλέον κόστος 2,00€, ενώ είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 100,00€.
  2. Δωρεάν πληρωμή με κάρτα (πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη) και δυνατότητα για έως 3 άτοκες δόσεις για αγορές άνω των 150,00€.
  3. Δωρεάν πληρωμή με τραπεζική κατάθεση / μεταφορά (web banking).
  4. Πληρωμή μέσω Paypal, με κόστος υπηρεσίας 5%, ενώ είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 100,00€.
  5. Δωρεάν παραλαβή και πληρωμή στο κατάστημά μας (με μετρητά ή κάρτα).

Με ποια κούριερ θα λάβω την παραγγελία μου;

Συνεργαζόμαστε με την ΕΛΤΑ Courier.

Με τι συσκευασία αποστέλλονται τα προϊόντα;

Τα προϊόντα τοποθετούνται σε ασφαλισμένη courier shopping bag, έτσι ώστε να προστατεύονται κατά την μεταφορά τους.
Υπάρχει δυνατότητα και για συσκευασία δώρου με κόστος 0,50€/συσκευασία, όπου τότε τα προϊόντα τοποθετούνται σε συσκευασία του καταστήματος, η οποία επίσης τοποθετείται εκ νέου σε ασφαλισμένη courier shopping bag.

Μπορώ να αντικαταστήσω ένα προϊόν ενώ έχω ήδη παραλάβει την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αντικαταστήσετε ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας σας με οποιοδήποτε άλλο προϊόν επιθυμείτε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.
Το κόστος της αντικατάστασης είναι 5,00€, ενώ η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 100,00€.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και να πάρω τα χρήματά μου πίσω;

Μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω, αρκεί να πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις:

  1. Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί πέρα από την δοκιμή.
  2. Τα καρτελάκια της κατασκευάστριας εταιρίας, καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  3. Όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος, όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς να αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν.
  4. Εσώρουχα, καλσόν, κάλτσες και μαγιό δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
  5. Η συσκευασία της αποστολής θα πρέπει να είναι ασφαλής, έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά.
  6. Η επιστροφή θα γίνεται αυστηρά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.